July 26, 2010

Gözlerimi Kaparım, Vazifemi Yaparım



Hayır efendim, gözlerinizi açık yapın şu vazifenizi, reca ediyorum. Göz göre göre nükleer'e imza atmayın misal. "Yaee yeeeenim, elektrik getireceeen mi baa, bu göyün ihtiyacını karşılayabilcen mi ucuz?" derseniz, evet derim ağalar beyler. Rüzgar derim, güneş derim. "Bırak bu baldırı çıplak gırinpiss ayaklarını, pis entel" deyip kitleleri üzerime salarsanız, bi durun düşünün derim.

"Ucubik gollum olmak, çiğ balık yiyip, ortalarda gulyabani gibi dolaşmak istiyorum, evet kendimi durduracak değilim" akımındansanız durduramam sizi. Ama şöyle "yemyeşillik içinde, kuş böcek sesi, taze taze sebze meyve, hava güzel oh yaşadığımı anladım, iyi ki atmamışım o plutonyumu ormana" akımındansanız evet size birincilik telini veriyorum. Kafamın tasını attırmayın, üşenmeyin kompost yapın, bakın hayatınız düzene gircek, esah dedim bahH!!! Ayırın çöplerinizi. Sonra "Aa bah bah geçen Alamanya Kölün şehrine gittim, adamların düzeni bi başka yauğğ, herşeyleri ayırıyolla, bi sürü park bahçe, gidecem oraya, yerleşecem, medeniyet" diye gelmeyin, kulaklarımdan ateş fışkırıyo sonna. Özenmeyiniz, bayinizden ısrarla isteyiniz.


No comments: